Ing. Nikola Kakáčová

Bakalářská práce

Návrh projektu marketingové komunikace nově vzniklé svatební agentury

Suggestion of project marketing communication new inception wedding agency
Anotace:
V mé bakalářské práci se věnuji marketingové komunikaci nově vzniklé svatební agentury. Firma je na trhu nová a potřebuje si vytvořit svou vlastní image, získat zákazníky a také se prosadit na trhu. Pro vstup na trh využívám forem komunikačního mixu. Firmě také vytvořím sama vlastní logo, slogan, brand a také hrubý návrh internetových stránek.
Abstract:
I applying oneself to a task in my bacalary work marketings communication of new wedding agency. The company is new in market place and need create of her image, get a new customers and will have good name in market place. I using for enter to market place communication mix. I will for company self logo, phrase, brand and too rough internet websites.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní