Anna Hyťhová
Bachelor's thesis
Marketingový plán společnosti XY
Marketing plan of company XY
Anotácia:
Jedním z důsledků růstu počtu obyvatel ve městech je problém s nadměrným množstvím automobilů, pro které nestačí stávající infrastruktura. Tento problém se projevuje zhoršením kvality ovzduší ve městech, nehodami, ale i zvyšujícím se množstvím pokut za parkování. Aplikace Parking Maniacs si klade za cíl zjednodušení řešení tohoto problému ve velkých městech nejen v České republice, ale i v zahraničí …viacAbstract:
One of the consequences of urban population growth is the problem of an excessive number of cars for which the existing infrastructure is not sufficiently prepared. This problem results in the deterioration of air quality in cities, accidents, but also in the increasing number of parking fines. The Parking Maniacs application aims to simplify the solution of this problem in large cities not only in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pov4a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2021
- Vedúci: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá