Guerilla marketing- analysis of a practical example – Bc. Michael Chamráth
Bc. Michael Chamráth
Bachelor's thesis
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Abstract:
Předmětem této práce jest fenomén guerilla marketingu jakožto inovativní a netradiční formy marketingu, která se zrodila relativně nedávno a stala se populárním nástrojem marketingu. Teoretická část představí pojmy z dané oblasti a popíše rozdíly mezi tradičním a guerilla marketingem. Praktická část ukáže několik případových studií guerillových kampaní včetně výsledků, které poté porovná a zároveň …moreAbstract:
The subject of this thesis is a phenomenon of guerrilla marketing, an innovative and unconventional form of marketing that emerged relatively recently and became a popular tool of marketing. The literature review introduces the terms and describes the differences between traditional and guerrilla marketing. Practical analysis presents several case studies of guerrilla marketing campaigns, including …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zqeax/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2017
- Supervisor: Ing. Anida Krajina
- Reader: Ing. Dušan Mladenović
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace
Tomáš Kopáček -
The Secrets of Communication
Gülruh Sadiqova -
Needs Analysis, Its Implementation and Effectiveness in an EFL Online Course: A Case Study
Dominik Frýbort -
Evaluation of Effectiveness of New POP Solution in Pharmacy: Case Study of L'Oréal
Nikola Kmoníčková