Guerilla marketing- analysis of a practical example – Bc. Michael Chamráth
Bc. Michael Chamráth
Bakalářská práce
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Anotace:
Předmětem této práce jest fenomén guerilla marketingu jakožto inovativní a netradiční formy marketingu, která se zrodila relativně nedávno a stala se populárním nástrojem marketingu. Teoretická část představí pojmy z dané oblasti a popíše rozdíly mezi tradičním a guerilla marketingem. Praktická část ukáže několik případových studií guerillových kampaní včetně výsledků, které poté porovná a zároveň …víceAbstract:
The subject of this thesis is a phenomenon of guerrilla marketing, an innovative and unconventional form of marketing that emerged relatively recently and became a popular tool of marketing. The literature review introduces the terms and describes the differences between traditional and guerrilla marketing. Practical analysis presents several case studies of guerrilla marketing campaigns, including …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zqeax/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedoucí: Ing. Anida Krajina
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace
Tomáš Kopáček -
The Secrets of Communication
Gülruh Sadiqova -
Needs Analysis, Its Implementation and Effectiveness in an EFL Online Course: A Case Study
Dominik Frýbort -
Evaluation of Effectiveness of New POP Solution in Pharmacy: Case Study of L'Oréal
Nikola Kmoníčková