Obchodní strategie vybrané firmy na českém trhu – Bc. David Bravo
Bc. David Bravo
Diplomová práce
Obchodní strategie vybrané firmy na českém trhu
Business Strategy of a Selected Company on the Czech Market
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu strategie pro vybranou firmu na čes-kém trhu. Návrh vychází z analýzy aktuálního stavu společnosti a jejího prostředí. V přehledu literatury jsou rozebrány nástroje strategického managementu, které byly aplikovány ve výsledkové části této práce. Ve výsledkové části práce je před-stavena vybraná společnost a její vize, její současná strategie a situace na trhu …víceAbstract:
The goal of the thesis is to create a strategy proposal for a selected company on the Czech market. The proposal is based on the analysis of the current state of the company and its environment. The literature review discusses the strategic management tools that were applied in the result part of this thesis. In the result part of the thesis the selected company and its vision, its current strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Žufan, Ph.D.
- Oponent: Hana Stojanová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Lidské zdroje a mezinárodní leadership
Práce na příbuzné téma
-
Strategie rozhodování při nákupu IT
Matěj-Jan Nytra -
Navržení obchodní strategie nového výrobku vstupujícího na trh hraček
Tereza Dlugošová -
Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie
Adéla Bašníková -
Mezipodnikové srovnání společnosti DMC management consulting s.r.o. s konkurencí na základě finačních výkazů
Dominik Tejnor -
Nedokonalá konkurence na poštovním trhu
Andrea Suchopárová -
Konkurence jako faktor efektivnosti v oblasti služeb nakládání s odpady
Jana Ostrihoňová -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Vliv konkurence na úspěch podniku
Jan Šindelář