Bc. Dana Špicarová

Diplomová práce

Koncepce Public Relations pro uvedení knihy Casual Vacancy J. K. Rowlingové. Jak oslovit nové čtenáře.

Public Relations Strategy for Launching of the Book Casual Vacancy by J. K. Rowling. How to Reach New Readers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá propagací beletristických knih pro dospělé na českém knižním trhu. Dále je práce zaměřena konkrétně na nakladtelství Plus, na analýzu jeho postavení na českém trhu. Současně se diplomová práce zabývá návrhem public relations kampaně na knižní titul Prázdné místo od J. K. Rowlingové.
Abstract:
This diploma thesis is concerned with promotion of fiction books for adults on the Czech book market. Further the thesis is focused specifically on Plus publishing, the analysis of its position on the Czech book market. Simultaneously the thesis deals with public relations campaigns for a book title vacant place by JK Rowling.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Špicarová, Dana. Koncepce Public Relations pro uvedení knihy Casual Vacancy J. K. Rowlingové. Jak oslovit nové čtenáře.. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe