Vliv slevových portálů hromadného nakupování na vybrané poskytovatele služeb v cestovním ruchu – Bc. Daniel Šlais
Bc. Daniel Šlais
Diplomová práce
Vliv slevových portálů hromadného nakupování na vybrané poskytovatele služeb v cestovním ruchu
Impact of the deal of the day webpages on chosen service providers in tourism
Anotace:
Tato práce se zabývá slevovými portály a jejich vlivem na provozovatele služeb v cestovním ruchu. Hlavním cílem této práce je zjistit, jaký vliv mají slevové portály na poskytovatele služeb v cestovním ruchu. Výzkumnou metodou bylo dotazování odborníků a zainteresovaných osob do dané problematiky. Jednalo se například o Ing. Václava Stárka či Ing. Evu Vavrečkovou, Ph.D. Na základě řízených rozhovorů …víceAbstract:
This master´s dissertation is concerned with discount webpages and with their impact on chosen service providers in tourism. The main goal of this master´s dissertation is to find out, how discount webpages affect service providers in tourism. The survey method is questioning specialists and involved persons into these issues. These persons were for example Ing. Václav Stárek or Ing. Eva Vavrečková …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5486/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Petr Studnička
- Oponent: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠLAIS, Daniel. \textit{Vliv slevových portálů hromadného nakupování na vybrané poskytovatele služeb v cestovním ruchu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/z3oehq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů
Nikola Svobodová -
Koncept hromadného nakupování na internetu
Klára Klimentová -
Slevové servery/portály jako součást obchodního modelu vybraných společností
Ondřej Prokop -
Slevové portály v oblasti exotických destinací
Pavel Těšínský -
Slevové portály v oblasti restauračních zařízení
Adéla Horváthová -
Fenomén hromadného nakupování se slevou v ČR
Jitka Majstrová -
Slevové portály jako nástroj komunikace se zákazníkem
Jakub Hort -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová