Měření spokojenosti zákazníků v konkrétní instituci – Pavel Kyselý
Pavel Kyselý
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků v konkrétní instituci
Anotace:
Tématem práce je měření spokojenosti zákazníků v konkrétní instituci. Samotná práce vysvětluje důležitost klientské spokojenosti pro firmu, dále způsoby jejího vytváření a metody měření. Konkrétní institucí je zde společnost Internet Securities Inc. Součástí práce je tudíž i popis této firmy, jejích produktů, zákaznické struktury a hlavně způsobů měření zákaznické spokojenosti v ISI a srovnání jednotlivých …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qi8n1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 11. 2006
- Vedoucí: PhDr. Milada Švigová, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Eduard Mazák, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.