Pavel Kyselý

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zákazníků v konkrétní instituci

Anotace:
Tématem práce je měření spokojenosti zákazníků v konkrétní instituci. Samotná práce vysvětluje důležitost klientské spokojenosti pro firmu, dále způsoby jejího vytváření a metody měření. Konkrétní institucí je zde společnost Internet Securities Inc. Součástí práce je tudíž i popis této firmy, jejích produktů, zákaznické struktury a hlavně způsobů měření zákaznické spokojenosti v ISI a srovnání jednotlivých …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 11. 2006
  • Vedoucí: PhDr. Milada Švigová, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Eduard Mazák, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.