Náklady a výnosy ve vztahu k tvorbě cen pro maloobchod a velkoobchod – Lucie OPATRNÁ
Lucie OPATRNÁ
Bakalářská práce
Náklady a výnosy ve vztahu k tvorbě cen pro maloobchod a velkoobchod
Costs and revenues in relation to retail and wholesale pricing
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice tvorby cen u maloobchodu a velkoobchodu ve stavebninách ŠABATA s.r.o. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny pojmy, jako jsou náklady, výnosy, faktory ovlivňující stanovení cen, metody tvorby cen, cenové strategie, obchodní marže a cenové slevy. Praktická část začíná představením společnosti ŠABATA s.r.o. a její ekonomickou charakteristikou. Dále je představena …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of pricing in retail and wholesale in the building material shop ŠABATA s.r.o. The theoretical part describes and explains concepts such as costs, revenues, factors influencing price determination, pricing methods, pricing strategies, trade margins and price discounts. The practical part begins with an introduction of the ŠABATA s.r.o. company and its economic …víceKlíčová slova
ŠABATA s.r.o. náklady výnosy tvorba cen obchodní marže prodejní cena maloobchod velkoobchod
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Veronika Komorousová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OPATRNÁ, Lucie. Náklady a výnosy ve vztahu k tvorbě cen pro maloobchod a velkoobchod. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy
Michaela Petříková -
Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy
Miroslav Bartoš -
Ceny biopotravin z pohledu maloobchodní marže
Kristýna SÜTTÖOVÁ