Náklady a výnosy ve vztahu k tvorbě cen pro maloobchod a velkoobchod – Lucie OPATRNÁ
Lucie OPATRNÁ
Bachelor's thesis
Náklady a výnosy ve vztahu k tvorbě cen pro maloobchod a velkoobchod
Costs and revenues in relation to retail and wholesale pricing
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o problematice tvorby cen u maloobchodu a velkoobchodu ve stavebninách ŠABATA s.r.o. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny pojmy, jako jsou náklady, výnosy, faktory ovlivňující stanovení cen, metody tvorby cen, cenové strategie, obchodní marže a cenové slevy. Praktická část začíná představením společnosti ŠABATA s.r.o. a její ekonomickou charakteristikou. Dále je představena …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of pricing in retail and wholesale in the building material shop ŠABATA s.r.o. The theoretical part describes and explains concepts such as costs, revenues, factors influencing price determination, pricing methods, pricing strategies, trade margins and price discounts. The practical part begins with an introduction of the ŠABATA s.r.o. company and its economic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Veronika Komorousová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OPATRNÁ, Lucie. Náklady a výnosy ve vztahu k tvorbě cen pro maloobchod a velkoobchod. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy
Michaela Petříková -
Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy
Miroslav Bartoš -
Ceny biopotravin z pohledu maloobchodní marže
Kristýna SÜTTÖOVÁ