Josef Kaňka
Bachelor's thesis
Trendy v oblasti podnikových CRM
Trends in corporate CRM
Abstract:
V bakalářské práci se zabývám systémy a nástroji pro podporu řízení vztahů se zákazníky. Popisuji různé prostředky CRM a jejich využití pro komunikaci, získání a udržení zákazníka. Práce ukazuje moderní metody, nadcházející trendy a jejich zhodnocení. Cílem práce je nabídnout nadhled na CRM nástroje dostupné na českém trhu, pro použití uvnitř společnosti i navenek. Po přečtení by měl čtenář vědět, …moreAbstract:
In a bachelor thesis I deal with systems and tools to support of Customer Relationship Management. I describe the various means of CRM and their use for obtaining, maintaining and communicating with customers. The work shows the modern methods, upcoming trends and their evaluation. Aim of this work is to offer insight on CRM tools available on Czech market for use inside and outside of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29524
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2012
- Supervisor: Josef Basl
- Reader: Ondřej Raška
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29524
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane