Obchodní a kulturní specifika Indie – Petra Schánová
Petra Schánová
Bakalářská práce
Obchodní a kulturní specifika Indie
Anotace:
Práce si klade za cíl přiblížit indické hospodářství v celém komplexu vlivů, které jej formují. V první části je nastíněno zeměpisné, historické a kulturní pozadí, důležité pro formování dnešní podoby indické ekonomiky. Druhá část se snaží přiblížit fakt, že bez znalosti kulturních odlišností nemusí být ekonomická spolupráce vždy úspěšná. Navazující kapitola zasazuje Indii do prostředí mezinárodních …víceAbstract:
The thesis on India tries to show the country and its economics in the links with geographical, cultural and historical background. The work consists of four parts. The first part provides the basic facts about the country from various angles. Second part enables us to reveal some social habits necessary for respectful and successful negotiating with Indian partners. The third chapter describes India …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25343
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Jiřina Korandová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25343
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Socio - Cultural and Historical Motifs and Type as well as the Reconciliation of World Experiences in Czech, Slovenia and Madura Folktales/Fairy Tales to Adapt and Reconstruct the New Perspectives of the Stories for Learning
Imron HARITS -
Cultural and societal influences on skin bleaching in Nigeria: An analysis of the ‘SKIN’ documentary
Prisca Ejianya -
The Historical, Ideological and Cultural Background of the Second Amendment and its Impact on Gun Control in the USA
Jiří Němeček -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální prostředí Spojených arabských emirátů
Eva Kindlová -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák