Analýza podpůrných opatření u žáka s narušenou komunikační schopností integrovaného v běžné základní škole. – Bc. Iva Nytrová
Bc. Iva Nytrová
Bakalářská práce
Analýza podpůrných opatření u žáka s narušenou komunikační schopností integrovaného v běžné základní škole.
The analysis of support measures for pupils with impaired communication ability integrated in primary school.
Anotace:
Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností se uskutečňuje za pomoci podpůrných opatření. Hlavním cílem práce a výzkumného projektu je analyzovat tato podpůrná opatření u žáka integrovaného v běžné základní škole. Teoretická část práce se zabývá narušenou komunikační schopností, možnostmi vzdělávání žáků s touto diagnózou a podmínkami úspěšné integrace. Empirická část práce směřuje k naplnění …víceAbstract:
The education of pupils with impaired communication ability is taking place with the help of support measures. The main goal of the research project is to analyze these support measures within the pupil integrated in a primary school. The theoretical part specializes in the impaired communication ability, the possibility of educating pupils with this diagnose and the conditions of the successful integration …víceKlíčová slova
narušená komunikační schopnost žák s narušenou komunikační schopností vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností integrace individuální integrace inkluze podpůrná opatření logopedická intervence / impaired communication ability pupil with impaired communication ability education of pupils with impaired communication ability integration individual integration inclusion support measures speech therapy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xcoy5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NYTROVÁ, Iva. \textit{Analýza podpůrných opatření u žáka s narušenou komunikační schopností integrovaného v běžné základní škole.} Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/z3yduh/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Dlouhodobá logopedická intervence u dětí s narušenou komunikační schopností
Lenka Hasalová -
Logopedická intervence u žáků s mentálním postižením vzdělávaných v základní škole speciální
Hana Karpíšková -
Logopedická intervence u dětí v MŠ speciální
Eliška Petková -
Logopedická intervence u sociálně znevýhodněných romských dětí
Patricie Hanzlová -
Logopedická intervence u dětí mladšího školního věku s mentálním postižením
Sandra Szewczyková -
Realizace logopedické intervence v prostředí logopedické třídy
Kristýna Velecká -
Logopedická intervence u dětí s narušenou komunikační schopností z pohledu rodičů
Pavla Adamusová -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová