Mgr. Michaela BALARINOVÁ

Bakalářská práce

Muž a reklama aneb muž jako objekt marketingových komunikací

Man and advetising or Man as an subject of advertising
Anotace:
Bakalářská práce {\clqq}Muž a reklama aneb Muž jako objekt marketingových komunikací`` mapuje spotřebitelské a mediální chování mužů. Je zřejmé, že v souvislosti s krizí mužské identity, se toto chování mění. Objevují se nové vzory mužů a jedním z nich je metrosexuál, městský typ muže s vyvinutým estetickým cítěním, který je ochoten investovat čas a peníze do svého vzhledu a životního stylu. Některá …více
Abstract:
The Bachelory work {\clqq}Man and advertising or Man as an object of advertising`` charts consuming and media behaviour of men. It is evident that in the context of the crisis of man{\crq}s identity this behaviour is changing. New types of man are coming out and one of them is a metrosexual, an urban male with a strong aesthetic sense who spends a great deal of time and money on his appearance and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 509

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BALARINOVÁ, Michaela. Muž a reklama aneb muž jako objekt marketingových komunikací. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma