Využití specifických marketingových nástrojů B2B trhu na příkladu návrhu marketingových aktivit vybrané firmy – Jana POKORNÁ
Jana POKORNÁ
Bachelor's thesis
Využití specifických marketingových nástrojů B2B trhu na příkladu návrhu marketingových aktivit vybrané firmy
The Application of B2B Market Specific Marketing Tools on an Example of a Marketing Activities Concept of a Selected Company
Abstract:
Tématem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu, který je specifický pro firmu pohybující se na B2B trhu. Ke zpracování první části, která teoreticky popisuje B2B trh, byly využity odborné publikace z oblasti marketingu. Druhá část práce popisuje vybranou společnost, její zákazníky, chování zákazníků a specifickou komunikaci s nimi. V bakalářské práci je zohledněna i SWOT analýza a také …moreAbstract:
The theme of the bachelor´s work is a construction of a marketing plan, which is specific for a company moving in the B2B market. For processing of the first part, which theoretically describes B2B market were chosen skilled publications from the marketing sphere. The second part of the work describes the chosen company, its customers, a behaviour of customers and a specific communication with them …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
41629
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Julie Brožová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POKORNÁ, Jana. \textit{Využití specifických marketingových nástrojů B2B trhu na příkladu návrhu marketingových aktivit vybrané firmy}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/z465f7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POKORNÁ, Jana. Využití specifických marketingových nástrojů B2B trhu na příkladu návrhu marketingových aktivit vybrané firmy. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Anastasia Dernova -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové strategie
Libor Sojka -
Hashtag jako nástroj marketingové strategie
Marek Nevídal -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková