Petr Mindžak
Bachelor's thesis
Budování značky Ráááádio Impuls
Building of the brand Ráááádio Impuls
Abstract:
Tato práce rekapituluje budování značky Ráááádio Impuls od roku 2004 do roku 2009. Hlavní důraz je kladen na marketingovou komunikaci Rádia Impuls a to především v oblasti budování značky. Kromě teoretických poznatků budování značky práce přináší přehled situace na trhu rádií v České republice a analýzu budování značky Ráááádio Im-puls. Jsou definovány hodnoty značky a demonstrována jejich komunikace …moreAbstract:
The work traces the Ráááádio Impuls brand building from 2004 to 2009 focussing mainly on Rádio Impuls' marketing communication on the field of brand building. The work draws upon the findings of the brand building theory and offers a comprehensive overview of the situation on the Czech radio market and a deep analysis of the Ráááádio Impuls brand building. It defines the radio's brand values and explores …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15272
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2009
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Josef Malý
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15272
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Budování obchodní značky. Porovnání teorie a praxe na příkladu budování značky Oskar.
Daniel Krejsa -
Projekt budování obchodní značky Zina
Martina Kostková -
Projekt budování obchodní značky Zina
Martina Kostková -
Projekt budování obchodní značky Podravka
Alena Ďurčanová -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
Chien Huynh Minh -
Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh
Blanka Martinů