Televizní debaty v České republice a jejich role při volbách – Bc. Alena JURČOVÁ
Bc. Alena JURČOVÁ
Master's thesis
Televizní debaty v České republice a jejich role při volbách
Televised debates in the Czech Republic and their role in elections
Abstract:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá tématem politické komunikace a médií, konkrétně televizními debatami v rámci předvolebních kampaní v České republice. Nejdříve je nastíněn počátek a vývoj role televize jako média v předvolebních kampaních nejen v České republice, ale i v zahraničí. Následně je sledován vývoj a charakter politických televizních debat. Posléze je diskutována role a vliv televizních …moreAbstract:
This master thesis deals with the topic of political communication and media, specifically televised debates in election campaigns in the Czech Republic. Initially the beginning and the development of TV role as media in election campaigns not only in the Czech Republic, but also abroad, is outlined. Subsequently the development and the characteristics of political televised debates is pursued. Then …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 9. 2015
Accessible from:: 7. 9. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JURČOVÁ, Alena. Televizní debaty v České republice a jejich role při volbách. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.9.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Politics / Politology
Theses on a related topic
-
Komparace předvolební politické komunikace Petra Pavla a Andreje Babiše na sociální síti Twitter v prezidentských volbách 2023
Michael REJMAN -
Komparace předvolební politické komunikace Petra Pavla a Andreje Babiše na sociální síti Twitter v prezidentských volbách 2023
Michael REJMAN -
Komunikace francouzské Národní Fronty od voleb v roce 2012
Tereza Žižková -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v ČR v době předvolební kampaně
Tomáš MIKOTA -
Politická komunikace v přímé volbě prezidenta České republiky 2013
Jana Křístková -
Srovnání vakcinačních schémat proti Covid-19 ve vybraných zemích s rozdílným průběhem pandemie: Česká republika, Izrael a Velká Británie
Jan Žaludek -
Marketingová a komunikační strategie časopisu VOGUE Česká republika a Slovensko
Filip Skrott
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights