Differences in Language Acquisition Between Two Students in an Integrated Class: A Case Study – Bc. David Černoch
Bc. David Černoch
Bakalářská práce
Differences in Language Acquisition Between Two Students in an Integrated Class: A Case Study
Differences in Language Acquisition Between Two Students in an Integrated Class: A Case Study
Abstract:
Surname and name: Černoch David Department:English language and Literature Pdf Mu The name of the bachleor: Differences in Language Acquisition Between Two Students in an Integrated Class: A Case Study The leader of bachleor:Rita Collins, Ed.D The number of pages:50 The number of appendices:4 The number of references:25
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/loszy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
- Vedoucí: Dr. Rita Chalmers Collins
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNOCH, David. \textit{Differences in Language Acquisition Between Two Students in an Integrated Class: A Case Study}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/z4obrd/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - angličtina
Práce na příbuzné téma
-
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
Language Acquisition: The Dominant Language of a Bilingual Child
Daniela Hilliard -
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
Language Propaedeutics: Designing Activities to Prepare Young Learners for Foreign Language Learning
Dominika Slabá -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Zvládání školní zátěže dětmi se specifickou poruchou učení a dětmi bez specifické poruchy učení
Markéta Lenzová -
Specifické poruchy učení v dospělosti
Petra Halová -
Specifické poruchy učení u studentů na střední škole
Petra Ryšková