Bianka Kolomijcová

Diplomová práce

Marketingový mix drum and bassového hudobneho vydavateľstva

Marketingový mix drum and bassového hudebního vydavatelství
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření marketingového mixu alternativního hudebného vydavatelství, které vydává drum and bass. V teoretické části se věnuju znázornění situace na hudebním trhu, funkci a vnitřní organizace hudebních vydavatelstev. popisuju nástroje marketingového mixu typické pro hudebné vydavatelství ve všeobecnosti. V praktické části poukazuju na rozdíly ve vnímání komerční a alternativní hudby …více
Abstract:
The main aim of this diploma thesis is to design the marketing mix of an alternative record label company that releases drum and bass music. In the theoretical part I try to describe the situation on the music market and outline how record labels work. I am specifying the tools of the marketing mix which are typical for a record label. In the practical part I'm pointing out the differences between …více
Abstract:
Cieľom tejto práce je vytvorenie marketingového mixu alternatívneho hudobného vydavateľstva, ktoré vydáva drum and bassovú hudbu. V teoretickej časti sa venujem znázorneniu situácie na hudobnom trhu, funkcii a vnútornej organizácie hudobných vydavateľstiev. Popisujem nástroje marketingového mixu typické pre hudobné vydavateľstvá vo všeobecnosti. V praktickej časti poukazujem na rozdiely vo vnímaní …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2011
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23714

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management