Anna Naumkina
Master's thesis
Analysis of Print Media and its Future Outlook
Analysis of Print Media and its Future Outlook
Abstract:
Práce je zaměřena na analýzu vývoje tiskových médií, a to na příkladu vybraných módních časopisů; práce se rovněž zaměřuje na mezinárodní strategie, které mohou vybrané magazíny aplikovat. Autorka zkoumá teoretické zázemí tiskových médií a mezinárodních marketingových strategií, jež následně což používá při analýze vybraných časopisů. Práce se skládá ze dvou hlavních částí: teoretické a empirické. …moreAbstract:
The thesis is focused on analyzing the development of print media based on the example of selected fashion magazines. It is also focused on the international strategies that can be used by these magazines. The author examines the theoretical background of print media and international marketing strategies, followed by application of this knowledge on the analysis of the chosen magazines. The thesis …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51275
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Gina Cook
- Reader: Ludmila Štěrbová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51275
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
International Strategies of Czech Enterprises
Petra Salvi -
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
Standardizace protipovodňových opatření jako specifický nástroj veřejné politiky (centrální úroveň)
Blanka Maděrová -
Standardization and integration of data using ETL for integrated customer view
Volha Krukovich