Analysis of Print Media and its Future Outlook – Anna Naumkina
Anna Naumkina
Diplomová práce
Analysis of Print Media and its Future Outlook
Analysis of Print Media and its Future Outlook
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu vývoje tiskových médií, a to na příkladu vybraných módních časopisů; práce se rovněž zaměřuje na mezinárodní strategie, které mohou vybrané magazíny aplikovat. Autorka zkoumá teoretické zázemí tiskových médií a mezinárodních marketingových strategií, jež následně což používá při analýze vybraných časopisů. Práce se skládá ze dvou hlavních částí: teoretické a empirické. …víceAbstract:
The thesis is focused on analyzing the development of print media based on the example of selected fashion magazines. It is also focused on the international strategies that can be used by these magazines. The author examines the theoretical background of print media and international marketing strategies, followed by application of this knowledge on the analysis of the chosen magazines. The thesis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51275
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Gina Cook
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51275
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
International Strategies of Czech Enterprises
Petra Salvi -
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
Standardizace protipovodňových opatření jako specifický nástroj veřejné politiky (centrální úroveň)
Blanka Maděrová -
Standardization and integration of data using ETL for integrated customer view
Volha Krukovich