Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky – Jan Karlík
Jan Karlík
Bakalářská práce
Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky
Innovation of Brand Building Strategy ETA Inc. on Market in the Czech Republic
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh inovace strategie budování značky ETA na českém trhu. Práce analyzuje značku ETA, zejména její brandingovou strategii. V první části, teoretic-ké, jsou nastíněna východiska řešené problematiky. Druhá část, praktická, je zaměřena na analýzu historického a současného vývoje značky. Součástí práce je analýza hodnoty značky pomocí modelu Davida Aaekra, s použitím dotazníku …víceAbstract:
The aim of bachalor´s thesis is to inovate the brand building strategy ETA inc. on Czech market. The thesis analyzes the trade mark- ETA, especially its branding strategy. The first section, theoretical, outlines solution on the theoretical basis. The second section, practical, focuses on ETA´s historical and contemporary development. Part of this section is ETA´s market value analysis based on David …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KARLÍK, Jan. \textit{Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/z557dp/. [citováno 2024-04-23]
Jak správně citovat práci
Karlík, Jan. Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Ageismus a kvalita mezigeneračních vztahů: sekundární analýza dat výzkumu Eurobarometr
Kamila Tilšarová -
Je chronologická definice stáří ovlivněna zkušeností diskriminace? (Sekundární analýza dat Ageism survey)
Lucie Vrbová -
Souvislost mezi sociálním kapitálem a zdravotním stavem u české populace starší padesáti let: sekundární analýza dat z výběrového šetření SHARE
Jaroslav Točík -
Životní prostor českých seniorů: sekundární analýza dat SHARE
Michaela Lampertová -
Ne/stabilita kohabitací v České republice: sekundární analýza panelových dat a její limity
Lenka Linhartová -
Postoje k Open Access v ČR a ve střední Evropě - sekundární analýza dat SOAP
Lenka Otipková -
Opouštění domácností rodičů v ČR a vybraných evropských zemích: Sekundární analýza dat "European Social Survey 2004"
Alena Macková -
Analýza dat European Social Survey z hlediska otázek mezigenerační mobility
Antonín Paleček