Mediální plánování (se zaměřením na plánování tiskových médií) – Hana Vyskočilová
Hana Vyskočilová
Master's thesis
Mediální plánování (se zaměřením na plánování tiskových médií)
Media planning (with focus on print media planning)
Abstract:
Jedním z hlavních cílů této práce bylo blíže charakterizovat proces mediálního plánování a jeho organizaci, stanovit faktory ovlivňující tento proces a poznat specifika plánování tiskových médií. K tomu byla použita literatura týkající se daného tématu, dostupné analýzy mediálního trhu v ČR a také praktické zkušenosti pracovníka mediální agentury. Dalším důležitým cílem bylo navržení mediálního plánu …moreAbstract:
One of the main goals of this Master's Thesis was to characterize the process of media planning and its organization, to determine the factors influencing this process and get to know the specifics of print media planning. Diffrent sources of information were used to study the process -- available literature, available analysis of the media market in the Czech Republic and also practical experience …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2004
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24547
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2004
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24547
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Média a mediální strategie
Jiřina Maříková -
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková -
Mediální plánování malých a středních podniků
Michal Vojtíšek -
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
Iveta Plachká -
Vytvoření mediální strategie pro firmu Snowboard JÁCHYM
Jana Jochmanová -
Media is The Message
Ali Mohamed Ali Moustafa Abousamra -
Economics of a firm on the media market
Maksym Ponomarenko