Komunikační strategie a budování image organizace – Barbora ADAMÍKOVÁ
Barbora ADAMÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikační strategie a budování image organizace
The communication strategy and image building of organization
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je komunikační strategie a budování image organizace. V první části jsou teoreticky vymezeny pojmy týkající se komunikace, marketingu a image. Další část je zaměřena na tvorbu komunikační strategie pomocí interní komunikace, nástrojů komunikace a komunikace s cílovými skupinami. Třetí část je věnována tvorbě image, její definici a komponentům. Závěrečná kapitola se zabývá …moreAbstract:
The topic of this thesis is the communication strategy and the image building of the organization. The concepts of the communication, marketing and image are theoretically defined in the first part. Another part is focused on creating a communication strategy using the interal communication, communication tools and communication with target groups. The third part is dedicated to creating the image …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Accessible from:: 18. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petra Šobáňová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ADAMÍKOVÁ, Barbora. Komunikační strategie a budování image organizace. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Humanities / Management for the Public Sector
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Nástroje PR jako nedílná součást komunikační strategie firmy
Irena Navrátilová -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Komunikační strategie vybraného podniku
Monika Markovičová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni
Sára Fábry -
Komunikační strategie vybraného podniku
Tomáš Milichovský