Barbora ADAMÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Komunikační strategie a budování image organizace

The communication strategy and image building of organization
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je komunikační strategie a budování image organizace. V první části jsou teoreticky vymezeny pojmy týkající se komunikace, marketingu a image. Další část je zaměřena na tvorbu komunikační strategie pomocí interní komunikace, nástrojů komunikace a komunikace s cílovými skupinami. Třetí část je věnována tvorbě image, její definici a komponentům. Závěrečná kapitola se zabývá …more
Abstract:
The topic of this thesis is the communication strategy and the image building of the organization. The concepts of the communication, marketing and image are theoretically defined in the first part. Another part is focused on creating a communication strategy using the interal communication, communication tools and communication with target groups. The third part is dedicated to creating the image …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Accessible from:: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Petra Šobáňová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ADAMÍKOVÁ, Barbora. Komunikační strategie a budování image organizace. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

University of Ostrava

Faculty of Arts

Bachelor programme / field:
Humanities / Management for the Public Sector