Komunikační strategie a budování image organizace – Barbora ADAMÍKOVÁ
Barbora ADAMÍKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační strategie a budování image organizace
The communication strategy and image building of organization
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je komunikační strategie a budování image organizace. V první části jsou teoreticky vymezeny pojmy týkající se komunikace, marketingu a image. Další část je zaměřena na tvorbu komunikační strategie pomocí interní komunikace, nástrojů komunikace a komunikace s cílovými skupinami. Třetí část je věnována tvorbě image, její definici a komponentům. Závěrečná kapitola se zabývá …víceAbstract:
The topic of this thesis is the communication strategy and the image building of the organization. The concepts of the communication, marketing and image are theoretically defined in the first part. Another part is focused on creating a communication strategy using the interal communication, communication tools and communication with target groups. The third part is dedicated to creating the image …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zveřejnit od: 18. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Šobáňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMÍKOVÁ, Barbora. Komunikační strategie a budování image organizace. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Management v neziskovém sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Nástroje PR jako nedílná součást komunikační strategie firmy
Irena Navrátilová -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Komunikační strategie vybraného podniku
Monika Markovičová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni
Sára Fábry -
Komunikační strategie vybraného podniku
Tomáš Milichovský