Dynamika nákupního chování spotřebitelů v době krize – Veronika Vlčková
Veronika Vlčková
Master's thesis
Dynamika nákupního chování spotřebitelů v době krize
Dynamics of consumer behaviour during Pandemic of Corona virus
Anotácia:
Cílem práce je zkoumat spotřební chování v době, kdy svět zasáhla pandemie korona viru a ekonomika země se zpomalila. Krize zasáhla všechny sféry lidských životů a měla vážný dopad i na jednání spotřebitelů. Práce je zaměřena na průzkum psychologických, ekonomických i sociálních faktorů, které měly vliv na změnu ve spotřebním chování zákazníků při nakupování oblečení. Jsou zde zkoumány rozdíly mezi …viacAbstract:
The aim of this work is to examine consumer behavior at a time when the world was hit by a corona virus pandemic and the country's economy slowed down. The crisis has affected all spheres of human lives and has had a serious impact on consumer behavior too. This work is focused mainly on the research of psychological, economic and social facts that influence the change in consumer behavior of customers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84870
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2021
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Andrea Houzarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84870
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Změny spotřebního chování a zadluženosti domácností v době koronavirové krize
Hřibová Hřibová -
Změny spotřebního chování způsobené pandemií COVID-19
Martin Škrabánek -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Změny spotřebního chování v důsledku rozvoje mobilních technologií v oblasti turismu
Václav Honc -
Změny spotřebního chování turistů v důsledku rozvoje umělé inteligence
Jan Švec -
Změny spotřebního chování v důsledku rozvoje mobilních technologií v oblasti turismu v závislosti na věku spotřebitele
Samuel Tingel -
Změna chování spotřebitele při výběru dovolené v době pandemie COVID-19 v Jihočeském a Královehradeckém kraji
Rýdlová Rýdlová -
Změna nákupního chování návštěvníků českých hudebních festivalů v kontextu pandemie COVID-19
Ferdinand Kuncl