Mgr. Robert ČERNÝ

Diplomová práce

Český film a reklama

Czech film and advertising
Anotace:
Diplomová práce analyzuje český filmový a reklamní průmysl po roce 2000, hledá mezi nimi souvislosti a snaží se z marketingového i filmařského pohledu najít východisko pro výrobu a exploataci filmového díla na českém trhu i v zahraničí. Věnuje se možnostem financování filmu prostřednictvím reklamy. Nastoluje také otázku, zda má stát podporovat filmové umění a v jaké výši, aby naplnil obsah pojmu { …více
Abstract:
The diploma thesis analyses the Czech film and advertising industry after the year 2000, it looks for the connections between them and tries to find from the marketing and film in-dustry points of view the solution for the production and exploitation of the film piece in Czech and foreign markets. It focuses on the possibilities of film financing through adverti-sing. It also opens the question whether …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor: 4930

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
  • Vedoucí: doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČERNÝ, Robert. Český film a reklama. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace