Mgr. Robert ČERNÝ
Diplomová práce
Český film a reklama
Czech film and advertising
Anotace:
Diplomová práce analyzuje český filmový a reklamní průmysl po roce 2000, hledá mezi nimi souvislosti a snaží se z marketingového i filmařského pohledu najít východisko pro výrobu a exploataci filmového díla na českém trhu i v zahraničí. Věnuje se možnostem financování filmu prostřednictvím reklamy. Nastoluje také otázku, zda má stát podporovat filmové umění a v jaké výši, aby naplnil obsah pojmu { …víceAbstract:
The diploma thesis analyses the Czech film and advertising industry after the year 2000, it looks for the connections between them and tries to find from the marketing and film in-dustry points of view the solution for the production and exploitation of the film piece in Czech and foreign markets. It focuses on the possibilities of film financing through adverti-sing. It also opens the question whether …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4930
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÝ, Robert. Český film a reklama. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv filmové kritiky na marketing filmů
Magdaléna Tatarová -
Do jaké míry má propagace a marketing vliv na úspěch filmu v české kinematografii.
Vojtěch Kajer -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Digitální marketing audiovizuálních děl distribuovaných do českých kin
Pavel Provazník -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Filmový marketing artových a dokumentárních filmů
Anna Hanusová -
Product placement ve filmu LEGO příběh a LEGO Batman film
Dominik Moser -
Komparace programové nabídky artových kin a multikin na českém a ruském filmovém trhu
Dina Masalimova