Mgr. Robert ČERNÝ
Master's thesis
Český film a reklama
Czech film and advertising
Abstract:
Diplomová práce analyzuje český filmový a reklamní průmysl po roce 2000, hledá mezi nimi souvislosti a snaží se z marketingového i filmařského pohledu najít východisko pro výrobu a exploataci filmového díla na českém trhu i v zahraničí. Věnuje se možnostem financování filmu prostřednictvím reklamy. Nastoluje také otázku, zda má stát podporovat filmové umění a v jaké výši, aby naplnil obsah pojmu { …moreAbstract:
The diploma thesis analyses the Czech film and advertising industry after the year 2000, it looks for the connections between them and tries to find from the marketing and film in-dustry points of view the solution for the production and exploitation of the film piece in Czech and foreign markets. It focuses on the possibilities of film financing through adverti-sing. It also opens the question whether …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier:
4930
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNÝ, Robert. Český film a reklama. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Vliv filmové kritiky na marketing filmů
Magdaléna Tatarová -
Do jaké míry má propagace a marketing vliv na úspěch filmu v české kinematografii.
Vojtěch Kajer -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Digitální marketing audiovizuálních děl distribuovaných do českých kin
Pavel Provazník -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Filmový marketing artových a dokumentárních filmů
Anna Hanusová -
Product placement ve filmu LEGO příběh a LEGO Batman film
Dominik Moser -
Komparace programové nabídky artových kin a multikin na českém a ruském filmovém trhu
Dina Masalimova