Bc. Jakub Velička

Bachelor's thesis

Výkonová reklama na internetu

Direct-response advertising on the internet
Abstract:
Práce shrnuje základní metody výkonového marketingu na internetu z pohledu inzerenta nebo agentury v českém prostředí. Popsány jsou také nástroje na analýzu webové návštěvnosti, reklamních kampaní a aktivit na internetu. Praktická část práce je složena ze dvou případových studií, které ukazují aplikaci výkonového marketingu na internetu v praxi, a to v případě dvou internetových obchodů – Hanibal.cz …more
Abstract:
Bachelor thesis summarizes the basic methods of direct response advertising on the internet from the perspective of the advertiser or agency in Czech republic. Tools for analyzing web sites, advertising campaigns and activities on the internet are also described. The practical part consists of two case studies that demonstrate the application direct response marketing on the internet in use at two …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Mgr. Zdenka Chocholoušová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní