Bc. Jakub Velička
Bachelor's thesis
Výkonová reklama na internetu
Direct-response advertising on the internet
Abstract:
Práce shrnuje základní metody výkonového marketingu na internetu z pohledu inzerenta nebo agentury v českém prostředí. Popsány jsou také nástroje na analýzu webové návštěvnosti, reklamních kampaní a aktivit na internetu. Praktická část práce je složena ze dvou případových studií, které ukazují aplikaci výkonového marketingu na internetu v praxi, a to v případě dvou internetových obchodů – Hanibal.cz …moreAbstract:
Bachelor thesis summarizes the basic methods of direct response advertising on the internet from the perspective of the advertiser or agency in Czech republic. Tools for analyzing web sites, advertising campaigns and activities on the internet are also described. The practical part consists of two case studies that demonstrate the application direct response marketing on the internet in use at two …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u147l/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Mgr. Zdenka Chocholoušová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru
Zuzana Vrajíková -
Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy
Lucie Zlámalová -
Analytika a optimalizace marketingových komunikací na internetu vzdělávací společnosti
Nikola Martináková -
SEO optimalizace webové stránky se zaměřením na autodopravu
Jakub Drmola -
Podnikání malých a středních firem na internetu a optimalizace strategie řízení internetové obchodu
Jiří Přibyl -
Optimalizace prezentace firmy na internetu s využitím dostupných nástrojů
Jana MARCELOVÁ -
Marketingová komunikace značky FRISCO na českém trhu, návrhy na zlepšení
Natálie Chábová -
Optimalizace a propagace webové prezentace na Internetu
Martin Šetek