Ondřej Novotný

Diplomová práce

Analýza spotřebitelského chování na trhu piva

Consumer Behaviour Analysis on the Beer Market
Anotace:
Tato práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování na trhu piva. Cílem této diplomové práce bylo zjistit jaké aspekty nákupního chování ovlivňují zákazníka, který konzumuje pivo a poté odhalit zákazníkovi spotřebitelské preference. Pro sběr dat byla zvolena metoda elektronického dotazování. V rámci analýzy dat byly použity statistické metody, mezi které patří Chí-kvadrát test nezávislosti a …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of consumer behavior in the beer market. The aim of this diploma thesis was to find out what aspects of shopping behavior affect the customer who consumes beer and then to reveal the consumer's consumer preferences. The method of electronic interrogation was chosen for data collection. Statistical methods were used in the data analysis, including the Chi …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2022
  • Vedoucí: Tereza Prešnajderová
  • Oponent: Lukáš Klapil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod