Analýza spotřebitelského chování na trhu piva – Ondřej Novotný
Ondřej Novotný
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu piva
Consumer Behaviour Analysis on the Beer Market
Anotace:
Tato práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování na trhu piva. Cílem této diplomové práce bylo zjistit jaké aspekty nákupního chování ovlivňují zákazníka, který konzumuje pivo a poté odhalit zákazníkovi spotřebitelské preference. Pro sběr dat byla zvolena metoda elektronického dotazování. V rámci analýzy dat byly použity statistické metody, mezi které patří Chí-kvadrát test nezávislosti a …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of consumer behavior in the beer market. The aim of this diploma thesis was to find out what aspects of shopping behavior affect the customer who consumes beer and then to reveal the consumer's consumer preferences. The method of electronic interrogation was chosen for data collection. Statistical methods were used in the data analysis, including the Chi …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146953
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2022
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Zavedení nového produktu na trh piva
Dominika Buříková -
Trh s pivem V ČR a úloha minipivovarů
Anisa Nagina -
Analýza trhu piva v České republice
Alžběta Petrážová -
Zavedení nového druhu piva na trh v České republice
Tomáš Brázda -
Mezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu piva
Dominika Krischková