Teaching and Learning English in the 21th Century – Hana KOČIŠOVÁ
Hana KOČIŠOVÁ
Master's thesis
Teaching and Learning English in the 21th Century
Teaching and Learning English in the 21th Century
Abstract:
This diploma thesis deals firstly with the historical development of methods and approaches and secondly with ?modern? methods of language teaching and learning in the 21st century. The chief aim of the submitted thesis is to provide descriptions of the methods which are offered to Czech students in private language institutions and to compare them. The secondary goals are to compare these ?modern …moreAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá za prvé historickým vývojem výukových metod a za druhé sleduje ?moderní? metody výuky anglického jazyka ve 21.století. Primárním cílem této práce je popsat jednotlivé metody, které jsou nabízeny českých studentům v soukromých institucích poskytujících jazykovou výuku a srovnat je. Dalším cílem je srovnat tyto ?moderní? metody v jazykové výuce s metodami užívanými v předchozích …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2011
Accessible from:: 21. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOČIŠOVÁ, Hana. Teaching and Learning English in the 21th Century. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / Učitelství anglického jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství historie pro SŠ
Theses on a related topic
-
Description and Comparison of Alternative Methods of Teaching English
Markéta STAŇKOVÁ -
Situační metoda ve výuce jazykových funkcí na úrovni B1 a B2.
Lucie Podhorská -
Didaktická jazyková hra jako aktivizující metoda ve výuce ruského jazyka
Veronika Rašovská -
Alternativní metoda sugestopedie jako inspirace pro hodiny anglického jazyka v jazykové škole
Marika Kovácsová -
Jazykové hry jako aktivizační metoda ve výuce ruštiny
Olga Bulatová -
Metoda CLIL ve výuce tématu první pomoci a německého jazyka na 2. stupni základní školy
Monika JUNGVIRTHOVÁ -
Výuka angličtiny dramatickými metodami
Martin Šíp -
Výuka angličtiny na základní škole a jazyková politika českého státu
Veronika Lukešová