Lukáš Kaftan
Diplomová práce
Strategie vstupu na zahraniční trh
Foreign market entry strategy
Anotace:
Práce se zabývá výběrem vhodné formy vstupu na zahraniční trh v oblasti koupelnové sanity. Věnuje se prémiovému segmentu umyvadel z betonu. Práce se konkrét-ně zaměřuje na trh Velké Británie a Německa. K analýze těchto trhů využívá analýzu PEST. Potvrzuje se vhodnost obou trhů pro zahraniční expanzi. Velikosti konkurence na obou trzích není v daném segmentu silná. Oba trhy nabízejí více možností, jak …víceAbstract:
The theses deals with the appropriate form of entry to the foreign market in the bathroom sanitary business. Theses is dedicated to the premium washbasin segment and enters the market with its concrete products. Specifically, the work focuses on the United Kingdom and Germany market and uses PEST to analyze these markets. The suitability of both markets for foreign expansion is confirmed and the position …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78159
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2019
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Radim Dobrovodsky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78159
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Municipal Broadband Factors determining the entry of municipal broadband providers into the German telecoms market
Katharina van den Berg -
Market entry strategy for Germany and Austria through collection and delivery points: Alza Case Study
Monika Vidličková -
Návrh nové generace produktu na trh
Veronika Pustówka -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Konkurence na železnici - možnosti a limity
Vojtěch Čechák -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek
Aneta Klementová -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová