Ondřej Götthans

Master's thesis

Real time bidding jako nový způsob nákupu plošné reklamy

Real time bidding as a new way of buying media
Anotácia:
Diplomová práce představuje RTB jako nový způsob nákupu plošné reklamy. Teoretická část vymezuje trh displejové reklamy, srovnává jednotlivé způsoby nákupu reklamy a hlouběji představuje fungování jednotlivých subjektů v rámci RTB ekosystému. V aplikační části je metodou hloubkových rozhovorů, analýzou primárních dat od DSP platformy Adform a obsahovou analýzou charakterizován a srovnán český trh s …viac
Abstract:
The thesis presents RTB as a new way of buying media. The theoretical part defines the display advertising market, compares different ways of buying media and deeper describes functions of individual entities within the RTB ecosystem. In the application part are used methods such as the deep interviewing, the primary data analysis from the Adform DSP platform and the content analysis, to characterize …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
  • Vedúci: Václav Stříteský
  • Oponent: Rastislav Ručinský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69782

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management