Analýza marketingové komunikace turistické oblasti Toulava na sociálních sítích – Markéta Průchová
Markéta Průchová
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace turistické oblasti Toulava na sociálních sítích
Analysis of marketing communication of tourist area Toulava on social networks
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o problematice marketingové komunikace na sociálních sítích v aplikaci na cestovní ruch, a sice na turistickou oblast Toulava. Přibližuje témata jak cestovního ruchu, tak i marketingu, a především marketingu na sociálních sítích. Sociální sítě také charakterizuje, rozděluje, přibližuje jejich historii a také poukazuje na jejich důležitost v oblasti marketingové komunikace …moreAbstract:
This diploma thesis deals with issue of the marketing promotion on social networks in the tourism application, on the tourist destination Toulava. Thesis approaches the issue of tourism and marketing, especially marketing on social networks, divide them, approximate their history and they importance in the field of marketing promotion. In the application part is introduced the application tourism destination …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76495
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: Martin Luštický
- Reader: Martin Musil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76495
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Spotřebitel v síti: povědomí uživatelů sociálních sítí o využívání jejich osobních údajů
Matěj Vokurka -
Strach z covidu-19 u uživatelů sociálních médií: Role pohlaví, sociálních médií jako zdroje informací, aktivity uživatelů, emocionální podpory a výskytu rozporuplných informací
Vendula Čermáková -
Hrozba sledování uživatelů na www prostřednictvím sociálních sítí
Barbora Dvořáková -
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Využití influencer marketingu v kampani cílené na mladé uživatele sociálních sítí
Martina Urbanová -
Motivace uživatelů mladších třiceti let pro sdílení soukromých informací na sociálních sítích
Valentina Dusíková -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Privacy Attitudes and Behavior in Online Social Networks
Elizaveta Alisa Kalinina