Analýza marketingové komunikace turistické oblasti Toulava na sociálních sítích – Markéta Průchová
Markéta Průchová
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace turistické oblasti Toulava na sociálních sítích
Analysis of marketing communication of tourist area Toulava on social networks
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o problematice marketingové komunikace na sociálních sítích v aplikaci na cestovní ruch, a sice na turistickou oblast Toulava. Přibližuje témata jak cestovního ruchu, tak i marketingu, a především marketingu na sociálních sítích. Sociální sítě také charakterizuje, rozděluje, přibližuje jejich historii a také poukazuje na jejich důležitost v oblasti marketingové komunikace …víceAbstract:
This diploma thesis deals with issue of the marketing promotion on social networks in the tourism application, on the tourist destination Toulava. Thesis approaches the issue of tourism and marketing, especially marketing on social networks, divide them, approximate their history and they importance in the field of marketing promotion. In the application part is introduced the application tourism destination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76495
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Martin Luštický
- Oponent: Martin Musil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76495
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitel v síti: povědomí uživatelů sociálních sítí o využívání jejich osobních údajů
Matěj Vokurka -
Strach z covidu-19 u uživatelů sociálních médií: Role pohlaví, sociálních médií jako zdroje informací, aktivity uživatelů, emocionální podpory a výskytu rozporuplných informací
Vendula Čermáková -
Hrozba sledování uživatelů na www prostřednictvím sociálních sítí
Barbora Dvořáková -
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Využití influencer marketingu v kampani cílené na mladé uživatele sociálních sítí
Martina Urbanová -
Motivace uživatelů mladších třiceti let pro sdílení soukromých informací na sociálních sítích
Valentina Dusíková -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Privacy Attitudes and Behavior in Online Social Networks
Elizaveta Alisa Kalinina