Bc. Anastasia Shakleina

Bakalářská práce

Je marketing nástrojem manipulace?

Is the marketing tool of manipulation?
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jak vnímají zákazníci manipulativní charakter marketingu. Mohou nás ovlivnit informace, které vůbec vědomě neposuzujeme, ale pronikají do našeho podvědomí podprahově, nepozorovaně (reklama, film, celospolečenská nálada, atmosféra místa apod.). V této práci se také snažím zjistit, zda si zákazníci uvědomují, že jsou manipulováni marketingem, a pokud ano, jak na tuto skutečnost …více
Abstract:
The aim of this thesis is to find out how customers perceive the manipulative nature of marketing. They are influences by information that penetrate into our subconscious subliminally, unnoticed (advertising, film, societal mood, atmosphere of the place, etc.). In this work we also try to find out whether customers realize that they are being manipulated marketing; if yes - how they react to this reality …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2015
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní