Gamifikace v hodině českého jazyka na 1. stupni ZŠ – Markéta TINKOVÁ
Markéta TINKOVÁ
Diplomová práce
Gamifikace v hodině českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Gamification in the Czech language lesson at primary schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá gamifikací, a to zejména jejím aplikováním do hodin českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Teoretická část práce se zaměřuje na podstatné informace o gamifikaci a jejím používáním ve vzdělávání. Empirická část se věnuje konkrétními zkušenostmi s gamifikací na 1. stupni ZŠ, zvláště v hodinách českého jazyka. Hlavním cílem empirické části je zjistit, zda učitelé na 1. stupni ZŠ využívají …víceAbstract:
The diploma thesis deals with gamification, especially its application to Czech language classes at the first grade of primary school. The theoretical part of the work focuses on essential information about gamification and its use in education. The empirical part is devoted to concrete experiences with gamification in the first grade of primary school, especially in Czech language classes. The main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Krejčí
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TINKOVÁ, Markéta. Gamifikace v hodině českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná -
Návrh a implementace mobilní aplikace s prvky gamifikace pro zvýšení motivace pracovníků skladu
Jan Štípek -
Návrh a ověření mobilní aplikace implementující prvky gamifikace pro zlepšování adherence pacientů s diabetem 1. typu k léčbě
Jakub Racek -
Metaversová výuka algoritmizace s prvky gamifikace
Markéta Šlancarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva