Interpersonální vztahy učitele se žáky v životním příběhu – Bc. Veronika Králová
Bc. Veronika Králová
Diplomová práce
Interpersonální vztahy učitele se žáky v životním příběhu
The Interpersonal relationships between teacher and students in life story
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na interpersonální vztahy učitele se žáky na 2. stupni základní školy v kontextu jeho profesní dráhy. Teoretická část práce se věnuje různých pojetím profesního vývoje učitele a charakterizováním jeho hlavních fází, dále interpersonálním vztahem učitele se žáky, sociální rolí učitele ve škole, jeho osobností, autoritou a souvisejícími koncepty. Součástí práce je empirické kvalitativní …víceAbstract:
This paper is focused to interpersonal relations between teacher and middle-school students through teacher’s careers. Theoretical part describes different concepts of career evolution with main phase’s characterization. Than continues with describe of interpersonal relations between teacher and student interpersonal, teachers social role in middle school, his personality, authority and related concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hv5cn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
- Vedoucí: PhDr. Josef Lukas, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Interpersonální vztahy mezi učitelem a žákem na střední škole
Patricie SEDLÁČKOVÁ IRLVEKOVÁ -
Interpersonální vztahy mezi učiteli a řediteli na základních školách
Zuzana Hrubá -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Reedukační metody a pomůcky pro práci s žáky s dysortografií
Denisa ČÍŽKOVÁ