Rodiče jako aktéři pedagogické práce SZUŠ D-MUSIC s.r.o. Kroměříž, pobočka Chropyně – Ivo NOVOTNÝ
Ivo NOVOTNÝ
Bachelor's thesis
Rodiče jako aktéři pedagogické práce SZUŠ D-MUSIC s.r.o. Kroměříž, pobočka Chropyně
Parents Work as Teaching Players SZUŠ D-MUSIC Kroměříž Ltd. Subsidiary Chropyně
Anotácia:
V bakalářské práci na téma " Rodiče jako aktéři pedagogické práce Soukromé ZUŠ D-MUSIC s. r. o., Kroměříž, pobočka Chropyně" se věnuji vztahům mezi školou a rodiči, jejich možnému zapojení do pedagogického procesu i mimoškolních aktivit školy obecně ??a dále toto téma specifikuji na prostředí základní umělecké školy. Zaměřuji se na konkrétní možnosti účasti rodičů na výchovném a pedagogickém procesu …viacAbstract:
The bachelor task "Parents as learders of teaching at private music school D-MUSIC, Ltd. Kroměříž, subsidiary Chropyně, deals with relationschip between the school and parents, their possible involvement in the process of teaching and extracurricular school activities in general. This theme is specified on the subject elementary art school and is focused on opportunities for participation of parents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Identifikátor:
128507
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. René Szotkowski, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOTNÝ, Ivo. Rodiče jako aktéři pedagogické práce SZUŠ D-MUSIC s.r.o. Kroměříž, pobočka Chropyně. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Pedagogy / School Management
Práce na příbuzné téma
-
Funkčnost spolupráce rodiny a školy při řešení výchovných a prospěchových problémů žáka
Šárka Tučková -
Vzdělávání a výchova žáků s těžkou mentální retardací a ADHD z pohledu asistenta pedagoga a rodiny
Beata BARTOŠOVÁ -
Středisko výchovné péče: Význam a možnosti spolupráce s rodinou a institucemi podporujícími stabilizaci a fungování rodiny
Vendula NEBŘENSKÁ -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Průběh spolupráce rodiny a školy v období koronaviru na jaře 2020. Dotazníkové šetření ve 2. třídě základní školy
Helena Krtičková -
Spolupráce rodiny a školy při výchově a vzdělávání dětí romského etnika
Radmila PROCHÁZKOVÁ -
Spolupráce školy a rodiny na 1. stupni základní školy z perspektivy učitelů a rodičů
Eliška Manová -
Dobrá spolupráce školy a rodiny v perspektivách učitelů a rodičů
Sabina Králová
Názov
Vložil
Vložené
Práva