Aleš Machander
Master's thesis
Aplikace CVM v telekomunikační společnosti
CVM Application in Telco Company
Abstract:
Obsahem práce je téma Customer Value Management (CVM) v oblasti telekomunikací. Z důvodu poměrně velké saturace tohoto trhu nabývá na důležitosti navyšování tržeb plynoucí ze stávající zákaznické báze. Za hlavní cíle jsem vytyčil zpracování komplexního teoretického základu CVM a studie zabývající se nastavením efektivního retenčního procesu. V teoretické části čtenáře seznamuji se základními aspekty …moreAbstract:
Obsahem práce je téma Customer Value Management (CVM) v oblasti telekomunikací. Z důvodu poměrně velké saturace tohoto trhu nabývá na důležitosti navyšování tržeb plynoucí ze stávající zákaznické báze. Za hlavní cíle jsem vytyčil zpracování komplexního teoretického základu CVM a studie zabývající se nastavením efektivního retenčního procesu. V teoretické části čtenáře seznamuji se základními aspekty …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31806
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2012
- Supervisor: Ota Novotný
- Reader: Miroslav Esser
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31806
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Životní cyklus zákazníka a návrh jeho implementace do marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Voráčková -
Životní cyklus zákazníka a návrh jeho implementace do marketingové komunikace ve firmě AUTO GRÁL s.r.o.
Klára Voráčková -
Životní cyklus malého podnikání ve stavebnictví od jeho založení po současnost
Martina Kotzurová -
Možnosti optimalizace životního cyklu zákazníka e-shopu
Linda Hlaváčová -
Využití chatbotů v rámci životního cyklu zákazníka
Vojtěch Hrdina -
Hodnota životního cyklu zákazníka
Simona Bellová