Aplikace CVM v telekomunikační společnosti – Aleš Machander
Aleš Machander
Diplomová práce
Aplikace CVM v telekomunikační společnosti
CVM Application in Telco Company
Anotace:
Obsahem práce je téma Customer Value Management (CVM) v oblasti telekomunikací. Z důvodu poměrně velké saturace tohoto trhu nabývá na důležitosti navyšování tržeb plynoucí ze stávající zákaznické báze. Za hlavní cíle jsem vytyčil zpracování komplexního teoretického základu CVM a studie zabývající se nastavením efektivního retenčního procesu. V teoretické části čtenáře seznamuji se základními aspekty …víceAbstract:
Obsahem práce je téma Customer Value Management (CVM) v oblasti telekomunikací. Z důvodu poměrně velké saturace tohoto trhu nabývá na důležitosti navyšování tržeb plynoucí ze stávající zákaznické báze. Za hlavní cíle jsem vytyčil zpracování komplexního teoretického základu CVM a studie zabývající se nastavením efektivního retenčního procesu. V teoretické části čtenáře seznamuji se základními aspekty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31806
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: Miroslav Esser
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31806
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Životní cyklus zákazníka a návrh jeho implementace do marketingové komunikace ve firmě AUTO GRÁL s.r.o.
Klára Voráčková -
Životní cyklus zákazníka a návrh jeho implementace do marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Voráčková -
Životní cyklus malého podnikání ve stavebnictví od jeho založení po současnost
Martina Kotzurová -
Možnosti optimalizace životního cyklu zákazníka e-shopu
Linda Hlaváčová -
Využití chatbotů v rámci životního cyklu zákazníka
Vojtěch Hrdina -
Hodnota životního cyklu zákazníka
Simona Bellová