Hodnocení uměleckého přednesu věkové kategorie 15-18 let – Eva Hadravová
Eva Hadravová
Diplomová práce
Hodnocení uměleckého přednesu věkové kategorie 15-18 let
Recitation evaluation of the age category 15 - 18 years
Anotace:
Záměrem diplomové práce bude systematicky pojmout práci porotce přednesu recitátorů ve věkové kategorii 15 až 18 let – zhodnotit její specifika a uvést ji do současného kontextu, jelikož publikace podobného zaměření jsou již několik desítek let staré. Snaha o aktualizaci náhledu bude realizována díky osobním rozhovorům s porotci a reflexí autorčiny vlastní porotcovské a interpretační zkušenosti s použitím …víceAbstract:
The aim of the thesis will be to introduce a systematic approach to the work of a member of the recitation competition jury for the age category from 15 to 18 years. Specific topics will be evaluated and brought into the current context, since the publications of a similar focus are already several decades old. The effort to update the referred subject will be realized through personal interviews with …víceKlíčová slova
kritéria hodnoceníKlíčová slova
porotaKlíčová slova
recitaceKlíčová slova
dramatická výchovaKlíčová slova
evaluaceKlíčová slova
zpětná vazba
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13541
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Jaroslav PROVAZNÍK
- Oponent: Nina MARTÍNKOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 1. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Dramatická výchova na 2. stupni základní školy v hodinách angličtiny
Dominika ŠKALOUDOVÁ -
Hodnocení a dramatická výchova
Lucie MATĚNOVÁ -
Dramatická výchova jako cesta k literatuře
Barbora MIZEROVÁ -
Zpětná vazba a formativní hodnocení v odborném výcviku elektrotechnických učebních oborů
Daniel Procházka -
Zpětná vazba učitele u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Markéta Plachá -
Zpětná vazba jako manažerský nástroj
Tereza Baumruková -
Spokojenost a zpětná vazba zaměstnanců v podniku
Aneta Elišková -
Formativní zpětná vazba ve výuce AJ na 2. stupni ZŠ
Tereza MATOUŠKOVÁ