Kamila PATAKYOVÁ

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku

Customer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou "Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku." Záměrem bylo provést analýzu současného stavu CRM u společnosti Pittsburgh Corning CR, s.r.o. a na základě této analýzy navrhnout strategie, které by pomohly zlepšit CRM a posílit konkurenceschopnost podniku. Teoretická část bakalářské práce je sepsána z vybrané odborné …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of "Customer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness." The intention was to perform an analysis of the current state of CRM at Pittsburgh Corning CR, s.r.o. and based on this analysis to propose strategies that would improve CRM and help the competitiveness of the business. The theoretical part of the bachelor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PATAKYOVÁ, Kamila. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management