Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku – Kamila PATAKYOVÁ
Kamila PATAKYOVÁ
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Customer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou "Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku." Záměrem bylo provést analýzu současného stavu CRM u společnosti Pittsburgh Corning CR, s.r.o. a na základě této analýzy navrhnout strategie, které by pomohly zlepšit CRM a posílit konkurenceschopnost podniku. Teoretická část bakalářské práce je sepsána z vybrané odborné …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of "Customer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness." The intention was to perform an analysis of the current state of CRM at Pittsburgh Corning CR, s.r.o. and based on this analysis to propose strategies that would improve CRM and help the competitiveness of the business. The theoretical part of the bachelor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PATAKYOVÁ, Kamila. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Martina Danielová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Miroslava Bicková -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anna Kučerová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Ivana Forejtová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Alena Bridziková -
CRM - Řízení vztahu se zákazníkem v praxi
Adam Pour -
Řízení vztahu k zákazníkům (CRM)
Klára Eklová -
Řízení vztahu se zákazníky - CRM
Petr Schlixbier