Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku – Kamila PATAKYOVÁ
Kamila PATAKYOVÁ
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Customer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou "Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku." Záměrem bylo provést analýzu současného stavu CRM u společnosti Pittsburgh Corning CR, s.r.o. a na základě této analýzy navrhnout strategie, které by pomohly zlepšit CRM a posílit konkurenceschopnost podniku. Teoretická část bakalářské práce je sepsána z vybrané odborné …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of "Customer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness." The intention was to perform an analysis of the current state of CRM at Pittsburgh Corning CR, s.r.o. and based on this analysis to propose strategies that would improve CRM and help the competitiveness of the business. The theoretical part of the bachelor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PATAKYOVÁ, Kamila. \textit{Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/z7a0mm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PATAKYOVÁ, Kamila. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Business Economics and Management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Martina Danielová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Miroslava Bicková -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anna Kučerová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Ivana Forejtová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Alena Bridziková -
CRM - Řízení vztahu se zákazníkem v praxi
Adam Pour -
Řízení vztahu k zákazníkům (CRM)
Klára Eklová -
Řízení vztahu se zákazníky - CRM
Petr Schlixbier