Roman Volf
Master's thesis
Competitive Intelligence ve vybrané společnosti
Signal monitoring of suppliers/customers
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití metod Competitive Intelligence v praxi. Hlavním cílem práce je navrhnout a realizovat systém sběru, analýzy a distribuce dat koncovým uživatelům ve společnosti Crystal Glamour, a.s. K naplnění tohoto cíle je stanoveno několik dílčích cílů. Analyzovat chod společnosti, najít její silné a slabé stánky, identifikovat příležitosti a hrozby společnosti. Na základě …moreAbstract:
This thesis deals with the possibilities of using methods of Competitive Intelligence in practice. The main objective of thesis is to design and realize system for collecting, analysis and distribution of data to end users at Crystal Glamour, Ins. To achieve this goal was set several sub - objectives. Analyze the company activities, find its strengths and weaknesses, identify opportunities and threats …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49147
Thesis defence
- Date of defence: 14. 10. 2015
- Supervisor: Zdeněk Molnár
- Reader: Tomáš Vejlupek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49147
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Možnosti využití Big Data pro´Competitive Inteligence
Veronika Petrásková -
Možnosti využití otevřených dat pro Competitive Intelligence
Filip Škarda -
Možnosti využití otevřených dat pro Competitive Intelligence
Martin Kolinger -
Možnosti využitia Big Data pre Competitive Inteligence
Marek Verníček -
Využití otevřených dat v rámci Competitive Intelligence
Martin Koller -
Využití Competitive Intelligence pro podporu podnikání
Petr Smrčina -
Využití otevřených informačních zdrojů v competitive Intelligence
Van Chien Dinh -
Analýza trhu s mobilními aplikacemi s využitím Competitive Intelligence a jeho nástrojů
Hoang Nam Dao