Roman Volf

Master's thesis

Competitive Intelligence ve vybrané společnosti

Signal monitoring of suppliers/customers
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití metod Competitive Intelligence v praxi. Hlavním cílem práce je navrhnout a realizovat systém sběru, analýzy a distribuce dat koncovým uživatelům ve společnosti Crystal Glamour, a.s. K naplnění tohoto cíle je stanoveno několik dílčích cílů. Analyzovat chod společnosti, najít její silné a slabé stánky, identifikovat příležitosti a hrozby společnosti. Na základě …more
Abstract:
This thesis deals with the possibilities of using methods of Competitive Intelligence in practice. The main objective of thesis is to design and realize system for collecting, analysis and distribution of data to end users at Crystal Glamour, Ins. To achieve this goal was set several sub - objectives. Analyze the company activities, find its strengths and weaknesses, identify opportunities and threats …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 10. 2015
  • Supervisor: Zdeněk Molnár
  • Reader: Tomáš Vejlupek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49147