Radio Relax jako úspěšná česká podniková značka – Bc. Květuše Zábojová Horáková, DiS.
Bc. Květuše Zábojová Horáková, DiS.
Master's thesis
Radio Relax jako úspěšná česká podniková značka
Radio Relax as a Prosperous Czech Corporate Brand
Abstract:
Diplomová práce se věnuje konceptu extenze značky na modelové případové studii české firmy podnikající v oblasti rozhlasového vysílání. Na základě pečlivého rozboru teoretických východisek zaměřených především na oblasti brandu, brandigu, platformy a interpretace značky, a dále též na strategii a řízení značky, byl vytvořen teoretický rámec a položen základní kámen pro zkoumání celé problematiky. Předmětem …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the concept of brand extension which is documented by the case study of a Czech company engaged in the business of radio broadcasting. Based on a thorough analysis of theoretical foundations focused mainly on brand, branding, brand platform and brand interpretation, as well as on brand strategy and brand management, a theoretical framework and cornerstone have been established …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/f8on8/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea
Lukáš Balík -
Efekty strategie extenze značky, případová studie - pivní průmysl
Michaela Tomková -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová