Radio Relax jako úspěšná česká podniková značka – Bc. Květuše Zábojová Horáková, DiS.
Bc. Květuše Zábojová Horáková, DiS.
Diplomová práce
Radio Relax jako úspěšná česká podniková značka
Radio Relax as a Prosperous Czech Corporate Brand
Anotace:
Diplomová práce se věnuje konceptu extenze značky na modelové případové studii české firmy podnikající v oblasti rozhlasového vysílání. Na základě pečlivého rozboru teoretických východisek zaměřených především na oblasti brandu, brandigu, platformy a interpretace značky, a dále též na strategii a řízení značky, byl vytvořen teoretický rámec a položen základní kámen pro zkoumání celé problematiky. Předmětem …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the concept of brand extension which is documented by the case study of a Czech company engaged in the business of radio broadcasting. Based on a thorough analysis of theoretical foundations focused mainly on brand, branding, brand platform and brand interpretation, as well as on brand strategy and brand management, a theoretical framework and cornerstone have been established …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f8on8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea
Lukáš Balík -
Efekty strategie extenze značky, případová studie - pivní průmysl
Michaela Tomková -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová