Bc. Jan Valuch

Diplomová práce

Emoční apely a jejich využití v reklamě

Emotional Appeals and Its Usage in Advertising
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na v současné době široce diskutované oblasti využití emocí v reklamě. Autor se konkrétně zaměřuje na možnosti aplikace humoru v reklamě. Teoretická část práce zahrnuje rozbor problematiky využití emocí v reklamě. Jsou zde vysvětleny hlavní aspekty reklamy a komunikačního mixu. V detailu charakterizovány emoční apely a zdůrazněny možnosti využití prvků humoru. V praktické …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on currently widely discussed areas of the emotional usage in advertising. The author focuses specifically on the possibilities of applying the humor in advertising. The theoretical part of the thesis includes analysis of the use of emotions in advertising. There are shown the main aspects of advertising and communication mix. The emotional apealls are characterized in detail …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace